OBSŁUGA WYNAGRODZEŃ

Administracja płacowa oferowana przez Biuro Rachunkowe Ekspert Podatkowy obejmuje cały proces związany z naliczaniem wynagrodzeń:

  • sporządzanie listy płac,
  • sporządzanie karty wynagrodzeń,
  • obliczanie comiesięcznych składek i sporządzanie deklaracji ZUS i PIT,
  • przekazywanie drogą elektroniczną dokumentów ZUS,
  • reprezentowanie Klienta przed ZUS,
  • sporządzanie raportów dla pracowników i płatników,
  • prowadzenie ewidencji obowiązkowych badań lekarskich pracowników,
  • wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach
  • sporządzanie deklaracji podatkowych PIT oraz do US,
  • aktualizacje danych płatnika oraz pracowników objętych zgłoszeniem ZUS,
  • przygotowywanie dokumentów przelewowych z tytułu zobowiązań budżetowych i pracowniczych.

 

ADMINISTRACJA KADROWA

Administracja kadrowa obejmuje obowiązki związane z zatrudnianiem pracowników:

  • przygotowywanie umów o pracę oraz wszelkich innych dokumentów związanych z zatrudnieniem pracowników
  • przygotowywanie umów cywilnoprawnych: umowa zlecenia, umowa o dzieło
  • zgłaszanie pracowników do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych,
  • ustalanie wysokości świadczeń należnych pracownikom: diety, ekwiwalenty etc.
  • przygotowywanie dokumentów związanych z zakończeniem stosunku pracy: wypowiedzenia, porozumienia stron, świadectwa pracy.